Waar ben je naar opzoek?

Nazorg & Garantie

Vanuit onze nieuwbouw projecten kan Nazorg en Garantie werk voortkomen.

Ondanks goede voorbereiding en controle op de werkzaamheden vanuit de nieuwbouw kan er een storing zijn. Als je inmiddels jouw woning of appartementen hebt betrokken kunt je via jouw aannemer, vaak via een nazorg portal, de storing doorgeven. Jouw aannemer neemt dan contact met ons op en kunnen de werkzaamheden worden gepland.

Garantiewerk kan inhouden dat Steboma als 1e bij je langs komt om de storing te constateren en een eventuele storing te verhelpen. Indien je ventilatie unit nog binnen de garantie termijn valt zal er door ons contact gezocht worden met de leverancier. Op zijn beurt zal de leverancier contact met je opnemen om een bezoek in te plannen, en de werkzaamheden onder garantie op te lossen.

Geef alsjeblieft zoveel mogelijk informatie van je systeem. Een foto van de opstelling en de unit kunt je downloaden via het serviceformulier. Of geef het door via je klanten portaal bij je aannemer.

➜ Ga naar het Serviceformulier